dilluns, 6 de juliol del 2009

EL MEU PAS PEL TCI (Taller del Còmic i la Il·lustració) (2)

A una entrada anterior us comentava el meu pas pel TCI (Taller del Còmic i la Il·lustració) de Fernando Fernández, Leopoldo Sánchez, i Manfred Sommer. http://ropto.blogspot.com/2008/08/el-meu-pas-pel-tci-taller-del-cmic-i-la.html

Tot revisant arxius antics, he trobat aquests documents que en són testimoni.

Fulletó de propaganda anunciant el curs. Sorprèn que uns dibuixants tan excel·lents es fessin propaganda amb un full tan misèrrim. Tot una presagi de com seria el curs.

Nota que avisava del començament del curs. (5/01/1984).

Resguard de la matrícula del curs, 500 pts de l'any 1984. (19/12/1983).
Resguard de la mensualitat de febrer (15/02/1984). 6.000 pts de l'any 1984.

Apunts de la classe impartida per Fernando Fernández el 11/01/1984. (COMPOSICIÓ).


Apunts de la classe impartida per Manfred Sommer el 16/01/1984. (NARRATIVA).

Apunts de la classe impartida per Leopoldo Sánchez el 18/01/1984. (PERSPECTIVA).

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Es freqüent que grans professionals siguin uns pèssims pedagogs. Salut.

rsm ha dit...

Anònim. Disculpa per no respondre abans.
Tens tota la raó. Gràcies per al visita.

Anònim ha dit...

Estimat Ramón, ha sigut una casualitat trobar el teu blog, del que me sent identificat en part. Jo vaig participar al III de Rock Comix y otros rollos.Crec recordar que el II hi va participar Ana Juan, Das Pastoras i altres de renom. Ja ens contarem coses i bon Nadal.

rsm ha dit...

Anònim,
Agraït per la visita i el comentari. Desitjo que no et passés com a mi que el desig de voler ser dibuixant de tebeos es va quedar en no res. Fins aviat. R.

Nota: Em consta, perquè m'ho han confirmat en altres entrades, que varis dels participants del III R,C y otros rollos són excel·lents professionals en el camp del dibuix (còmic, il·lustració i pintura). Només cal que donis una ullada a l'entrada:
http://ropto.blogspot.com/2009/10/ii-exposicio-dibuixants-novells-rock.html

Seràs tu un d'aquests?